Nog maar drie weekjes... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Michelle Vliet - WaarBenJij.nu Nog maar drie weekjes... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Michelle Vliet - WaarBenJij.nu

Nog maar drie weekjes...

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

26 Juli 2014 | Nederland, Breda

Zoals de titel luidt: Nog maar drie weekjes te gaan tot mijn grote avontuur begint!

Het begint stiekem al wel te kriebelen nu het zo dichtbij komt. Buiten het feit dat ik er superveel zin in heb, vind ik het eigenlijk ook wel heel spannend.

Tot zover is alles geregeld, alleen nog een internationaal rijbewijs aanvragen bij de ANWB, maar dat moet ik zo laat mogelijk doen omdat deze maar een jaar geldig is. Ik heb bij mijn gastgezin een eigen auto tot mijn beschikking dus dat is in elk geval heel erg fijn.

Vorige week heb ik ze nog gesproken op Skype, samen met mijn vader. Een spannend, maar geslaagd gesprek! Papa weet nu ook dat ik doordeweeks om 23:00 binnen moet zijn (ja echt waar haha!)
En voordat ik vertrek spreek ik het gezin nog twee keer om de laatste dingetjes door te spreken. De meiden zijn een beetje verlegen op de webcam, ik heb heeeeel veel zin om ze allevier in "real life" te ontmoeten!

Wat moeilijk om iedereen hier in Nederland achter me te gaan laten..
Deze weken benut ik echt om al mijn dierbaren nog te zien en op een fijne manier afscheid te nemen.. Wat zeg ik: geen afscheid, maar een tot ziens.

Net zoals dat ik twee weken geleden tot ziens heb gezegd tegen mijn collega's van de Sinte Maerte, en van mijn lieve klasje en alle ouders. Dat was wel emotioneel.. maar met de blik vooruit mezelf nu richten op een mooie toekomst en het waarmaken van een langgekoesterde droom!

Nog maar 23 nachtjes slapen....... !!!!!

  • 27 Juli 2014 - 19:59

    Mirjam Nooijens:

    super geregeld allemaal. ze kijken daar vast ook uit naar jou!! leuk omke zo te blijven volgen. nog een paar fijne weken hier.....succes met "tot ziens" zeggen en inderdaad:de blik vooruit!!

  • 27 Juli 2014 - 20:35

    Charlotte Jansen:

    Lieve Michelle,
    Wat leuk om je zo te kunnen volgen! We gaan geen afscheid nemen maar zeggen tot volgend jaar! Je gaat er een geweldige tijd hebben! Ze mogen blij zijn met jou daar in huis! Geniet ervan en last ons een beetje meegenieten!
    Dikke kus!

  • 28 Juli 2014 - 09:11

    Marielle:

    Lieve Mies,
    Wat een leuke stukjes heb je geschreven. Ik weet zeker dat we elkaar vaak zullen contacten maar het is leuk om je belevenissen te volgen.
    Ben trots op je dat je je dromen achterna durft te gaan. Je gaat het vast moeilijk gaan krijgen op sommige momenten maar weet zeker dat je een top tijd tegemoet gaat.
    Lieve Mies, wij gaan je missen topwijffie

  • 30 Juli 2014 - 21:21

    Antje:

    Lieve Michelle, leuk om je zo te volgen, dat ga ik zeker doen. Veel succes en liefs x Antje

  • 31 Juli 2014 - 19:00

    Iris:

    Leuk om je zo te kunnen volgen!
    Ik zal niet altijd reageren, maar zeker je blogs lezen.
    lieve groetjes,
    Iris

  • 04 Augustus 2014 - 14:14

    Emiel Pas:

    Hi Michelle,
    Ik wens je veel succes met je avontuur in de States.
    Lijkt me de kans om weer nieuwe indrukken en ervaringen op te doen.
    Een fijne tijd daar en ik zal regelmatig je blogs lezen.
    Groeten van Emiel

  • 06 Augustus 2014 - 12:48

    Anja Zwanenberg:

    Lieve Michelle.
    Wat leuk om jou straks te kunnen volgen. Ik wens je veel plezier en een fijne tijd toe. Geweldig hoe jij deze kans aanpakt om weer nieuwe dingen te zien en je droom uit te laten komen. Heel veel groetjes van Anja

  • 14 Augustus 2014 - 12:25

    Anja Vonk:

    Heeeeej Michelle,
    Nog maar.......nachtjes slapen!

  • 14 Augustus 2014 - 12:30

    Anja Vonk:

    Wordt nu wel heel spannend he! Heel veel plezier daar in de VS. Je gaat vast een geweldige tijd beleven.
    Liefs Anja

  • 15 Augustus 2014 - 16:55

    Helma Laming:

    Hoi Michelle,

    En dan is daar ineens het grote moment aangebroken. Ik blijf graag op de hoogte van al je belevenissen en ik wens je heel veel plezier en een goede tijd in Amerika.

    Groetjes,
    Helma

  • 17 Augustus 2014 - 13:32

    Marc Van Der Made:

    Hey Chelleke, morgen de grote oversteek. Vraag me af of je vannacht kan slapen; spannend!!
    Ik wens je een heerlijke ontspannen vlucht toe en een fantastische start in de States.
    HAVE FUN!!
    groets Marc

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 1893

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 18 Augustus 2015

The American dream

Landen bezocht: