The American dream - Reisverslagen van Michelle van Vliet - WaarBenJij.nu The American dream - Reisverslagen van Michelle van Vliet - WaarBenJij.nu
The American dream

Op 14 februari 2014, schreef ik me in bij het bureau "Activity International". Het was tijd om mijn langgekoesterde droom werkelijkheid te maken: Ik meldde me aan als Au pair om naar de Verenigde Staten te gaan! Vanaf dit moment ga ik proberen mijn ervaringen van deze grote stap op te schrijven en met jullie te delen... Dat is fijn voor jullie, maar ook een beetje voor mezelf!

Op 18 augustus begint mijn reis, veel lees- en volgplezier:)

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2014

Knijp me even

26 Juli 2014

Nog maar drie weekjes...

07 Juli 2014

Van plan tot werkelijkheid
Michelle

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1897

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 18 Augustus 2015

The American dream

Landen bezocht: